24SevenOffice
– et enkelt og fleksibelt ERP-system
24Seven Office er et skybasert ERP-system som passer perfekt for bedrifter om ønsker et fleksibelt og effektivt system det er enkelt å jobbe i.
Målet til 24SevenOffice er å forenkle hverdagen til alle typer bedrifter, uansett størrelse. Derfor kan systemet skaleres både opp og ned, alt etter behov. Med over 250 integrasjoner, er systemet tilrettelagt for å automatisere en rekke manuelle og tidskrevende prosesser. Med automatisert dataflyt blir også arbeidsflyten og effektiviteten bedre.
Snakk med oss om 24SevenOfficeDu får blant annet løsninger for:
24SevenOffice kan forenkle hverdagen til alle som sitter med tidkrevende manuelle løsninger. Her får alle tjenestene du har behov for med færrest mulig klikk og automatiserte prosesser. Du er dermed godt rigget for fremtiden.
Som kunde hos oss sikrer vi at du får det beste økonomisystemet for bedriften. Vi kartlegger behovene og skreddersy hvilke moduler og integrasjoner dere vil dra nytte av. Vi sørger også for nødvendig opplæring av de ansatte i tillegg til rask og hyggelig support når det trengs.
Bilag opptil 250/år 0,–
Bilag over 250/år fra 29,–/mnd.
Utgående PDF-faktura 0,–
Utgående eFaktura 3,–
Utgående avtalegiro 3,– + bankgebyr
EHF inn- og utgående 3,–
Inngående elektronisk faktura 3,–
Bank inn- og utgående betalinger 3,–
Lønnsslipp 29,–/stk.
Timetransaksjoner 3,– maks. 149,–/bruker
Masterplan logistikk og produksjon
Regnskap med AI Assistant
Lønn
Busy Timebank
Konsern
API-bruker for integrasjoner
Tofaktorautentisering
Kontakt oss for pris
Kontakt oss for en nærmere prat.